KBR PLUS - informacja o pracy w marcu i kwietniu 2025

 

Szanowni Państwo,
kilka dni temu rozpoczęliśmy marzec, pierwszy z dwóch bardzo intensywnych okresów w księgowości. Każde z Państwa czeka z pewnością na swoje zeznanie podatkowe lub także sprawozdanie finansowe.
Niestety zalew korespondencji i niecichnące telefony w sprawach często błahych i nieobejmujących często zakresu obsługi uniemożliwiają nam jakiekolwiek czynności w zakresie Państwa rozliczeń.
Dlatego byśmy mogli zagłębić się w Państwa rozliczenia zmuszeni jesteśmy wprowadzić okresowe ograniczenia w naszej dostępności:

 

    1. Na korespondencję e-mail odpowiadamy: 

szef biura pn-pt 8:00-10:00,

pracownice w miarę możliwości;

wiadomości wysłane po godzinie 10:00 mogą liczyć na odpowiedź niezwłoczną, zgodnie z kolejnością wpływu;

 

    2. Telefony odbieramy: 

szef biura pn-czw 9:00-11:00,

pracownice w miarę możliwości;

po godzinie 11:00 połączenie będzie przekierowywane na biuro – proszę nie bać się zostawić informacji pracownicom. Sprawy, wymagające interwencji właściciela biura zostaną przekazane właściwej osobie niezwłocznie. Zostaną obsłużone w czasie obsługi korespondencji e-mail w dniu następnym (e-maile mają w tym czasie priorytet);

 

    3. Wizyty osobiste: 

szef wyłącznie po umówieniu spotkania;

pracownice bez zmian

Zmiany w dostępności obowiązują do końca kwietnia 2025 lub do wcześniejszego odwołania.
Wierzę, że rozumieją Państwo konieczność takiego posunięcia, które ma na celu tylko i wyłącznie przyspieszenie i terminową realizację Państwa rozliczeń.
Z niebywałą przyjemnością odwołam te zmiany jak tylko zakończymy pracę nad CITami, sprawozdaniami, PITami, deklaracjami GUS i innymi, o których nawet nie chcielibyście słyszeć, a macie obowiązek je złożyć.

 

Z wyrazami szacunku
Piotr Pęcherski
Prezes Zarządu