KBR PLUS - informacja o pracy w marcu i kwietniu 2025
Szanowni Państwo,
kilka dni temu rozpoczęliśmy marzec, pierwszy z dwóch bardzo intensywnych okresów w księgowości. Każde z Państwa czeka z pewnością na swoje zeznanie podatkowe lub także sprawozdanie finansowe.
Niestety zalew korespondencji i niecichnące telefony w sprawach często błahych i nieobejmujących często zakresu obsługi uniemożliwiają nam jakiekolwiek czynności w zakresie Państwa rozliczeń.
Dlatego byśmy mogli zagłębić się w Państwa rozliczenia zmuszeni jesteśmy wprowadzić okresowe ograniczenia w naszej dostępności:
1. Na korespondencję e-mail odpowiadamy:
szef biura pn-pt 8:00-10:00,
pracownice w miarę możliwości;
wiadomości wysłane po godzinie 10:00 mogą liczyć na odpowiedź niezwłoczną, zgodnie z kolejnością wpływu;
2. Telefony odbieramy:
szef biura pn-czw 9:00-11:00,
pracownice w miarę możliwości;
po godzinie 11:00 połączenie będzie przekierowywane na biuro – proszę nie bać się zostawić informacji pracownicom. Sprawy, wymagające interwencji właściciela biura zostaną przekazane właściwej osobie niezwłocznie. Zostaną obsłużone w czasie obsługi korespondencji e-mail w dniu następnym (e-maile mają w tym czasie priorytet);
3. Wizyty osobiste:
szef wyłącznie po umówieniu spotkania;
pracownice bez zmian
Zmiany w dostępności obowiązują do końca kwietnia 2025 lub do wcześniejszego odwołania.
Wierzę, że rozumieją Państwo konieczność takiego posunięcia, które ma na celu tylko i wyłącznie przyspieszenie i terminową realizację Państwa rozliczeń.
Z niebywałą przyjemnością odwołam te zmiany jak tylko zakończymy pracę nad CITami, sprawozdaniami, PITami, deklaracjami GUS i innymi, o których nawet nie chcielibyście słyszeć, a macie obowiązek je złożyć.
Z wyrazami szacunku
Piotr Pęcherski
Prezes Zarządu